28 Ağustos 2014 Perşembe

14.KCBT: Yeni Dünya - Tanıtım Videosu

Herkese sıcak bir yaz gününden merhaba! Bildiğiniz gibi Kitap Canavarları olarak gerçekleştirdiğimiz Yeni Dünya adlı Pegasus Yayınları'ndan çıkan distopik kitabımızın blog turu dün başladı. Bugün ise sıra bana geldi ve bende kitap için hazırladığımız tanıtım videosu ile buradayım. Birkaç gün sonrada kitap yorumumu paylaşacağım, ona da bir göz atıp yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim. O zaman daha fazla uzatmadan videoyu sizlerle paylaşayım.

-Yeni Dünya Tanıtım Videosu-
Görsel: Burak Kaptan
Book Trailer: Anna Carey Web Sitesi
Altyazı ve Düzenleme: Burak Kaptan


1 yorum:

  1. Konusu çok ilgi çekici. Yorumlarına henüz bakmadım.Ama gerçekten güzele benziyor :)

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers