14 Eylül 2012 Cuma

Dinlenilmesi Gereken Müzikler

Evet şimdi sizinle geçen günlerde paylaştığım ''İzlenilmesi Gereken Filmler'' başlıklı paylaşıma benzer bir paylaşım daha sunacağım.Bu seferki ise ''Dinlenilmesi Gereken Müzikler'' tarzı olacak.Bu başlık altında benim severek dinlediğim birkaç müzikten bahsedeceğim.Böylece sizde yeni şarkılar veya şarkıcılar tanımış olacaksınız.

Bu şarkıların bazılarını bende henüz yeni yeni dinlemeye başladım.Ama beğendiğim için sizinle paylaşmak istedim.Ayrıca paylaşacağım tüm bu şarkıların ve şarkıcıların tamamının bulunduğu bir resim,afiş tarzı bir şey hazırladım.Böylece bu şarkıcıların kim olduklarını da tanıyabilirsiniz.Lafı daha fazla uzatmadan şarkıları paylaşayım.İşte burdalar:



JULIA SHEER
-If Die Young by The Band
-Far Away

-Kiss Me Or Not
-When I Look At You
-You Will Never Be

ONE REPUBLIC

-Apologize
-All The Right Movies
-Good Life
-Secrets
-Stop And Stare

THE PIERCES

-Secret
Sticks And Stones

LEONA LEWIS

-Bleeding Love

LADY ANTEBELLUM

-American Honey
-Need You Now

JAMES BLUNT
-Goodbye My Lover

GREG LASWELL

-Days Go On
-Goodbye
-Comes And Goes

GOTYE

-Simebody That I Used To Know

FUN.

-We Are Young

ED SHEERAN

-Lego House

JASON WALKER

-Down

COLBIE CAILLAT

-I Never Told You

CAROLINE COUNTRY

-Heaven In The Middle Of Nowhere

THE WHO

-Behind Blue Eyes

KELLY CLARKSON

-Dark Side


(''Dinlenilmesi Gereken Müzikler'' adında blogun sol tarafında bir köşe açıp bu resmi oraya da koyacağım.İsteyenler ordan da bakabilirler.Yorumlarınızı bekliyorum.)






4 yorum:

  1. Çok güzel müzikler bir kaçını dinledim. Hepsini sırayla dinleyeceğim, gerçekten dinlenmesi gereken müzikler. Teşekkürler bu güzel liste için.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim. Faydalı olabildiyse ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. son zamanlarda muzik dinlemeye pek vakit ayiramiyorum ama film izlemeye neyseki vakit buluyoruz aksamlari:) umarim bu sarkilari dinlemeye firsat bulur sana yorumlari yazarim:) blogunu keyifle takibe aliyorum bende beklerim bloguma:)

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarını bekliyorum o zaman.Bu arada blogumu beğenmene sevindim ve tabi,bende gelirim bloguna :)

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers