8 Eylül 2012 Cumartesi

İzlenilmesi Gereken Filmler

Bu başlıkta benim beğendiğim ve sizin de sevebileceğinizi düşündüğüm birkaç filmden bahsedeceğim.Bu filmler beyaz perdede oldukça beğenilen ve IMDb tarafından da iyi puan almış diyebileceğimiz filmlerdir.Şimdilik bunlardan 3 tane paylaşacağım,ilerleyen günlerde belki tekrar böyle paylaşmaya devam edebilirim.Filmlere gelecek olursak,isimleri sırasıyla şöyle:
-Inception (Başlangıç)
-A Beautiful Mind (Akıl Oyunları)
-Listen to Your Heart (Kalbinin Sesini Dinle)




                                       1.Inception
Bu filmi izleyeli uzun bir zaman olduğu için film hakkında bazı şeyleri hatırlamıyorum ve bu yüzden de pek fazla bir şey yazamayacağım.Ama genel olarak konusuna değinirsek:Görevi zihnin en savunmasız kısımlarından olan rüya görme ve insanın bilinçaltındakileri sırları çalmak olan karakterimiz dünyaca ünlü bir casus niteliğindedir.Ama bu iş onun hayatını mahvetmiştir diyebiliriz.Bu hayattan kurtulmak isteyen karakterimiz son bir görev alarak tekrar eski hayatına dönebileceğini düşünür.Ama bu görevde onun ve takım arkadaşlarının amacı bilinçaltından bir sır çalmak değil tam tersi oraya bir bilgi yerleştirmek olacaktır.Heyecanın ve görsel efektlerin hat safhada olduğu bu filmi soluksuz izleyebileceğinizi düşünüyorum.Ayrıca insanın bilinçaltı hakkında ilginç ve bir o kadar da şarşırtıcı olaylar ile devam eden film söz yerindeyse tadından doyulmaz bir hal alıyor.Benim beğenerek izlediğim bir filmdi ve açıkçası benim için şuana kadar yapılmıış en iyi filmler arasında kendisine yer edinen bir filmdir kendisi.Son olarak filmin IMDb puanına gelecek olursak 2010 yapımlı bu filmin aldığı puan 8.8'dir.


2.Listen to Your Heart
Etkilendiğim ve gerçekten çok beğendiğim bir dram filmidir.Konusu ise bir restoranda garson olarak çalışan genç ve yakışıklı bir adamın bir gün çalıştığı yere,yemek yemeye gelen bir kıza aşık olması ile başlar hikaye.Fakat bu kız doğuştan duyma engellidir ve çocuğun bunu duyunca onu sevmekten vazgeçeceğini düşünmektedir.Ama tam tersi çocuk gün geçtikçe bu kıza daha da aşık olmaya başlar ve her gün onu düşünür.Ve kızda bunu öğrenince artık iki sevgili olurlar ve her gün birlikte gezip dolaşıp eğlenmeye başlarlar.Buraya kadar her şey romantik bir film gibi devam etmektedir.Ama asıl dram sahneleri filmin ilerleyen kısımlarıda başlar.Bu kısımları ve filmin devamını film hakkında ağır spoiler içerdiği için anlatmayacağım.Kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum.Eğer romantik ve dramı bir arada görmek istiyorsanız mutlaka izlemelisizin.Film IMDb'den aldığı puana gelecek olursak o da 6.8'dir.

                                     
3. A Beautiful Mind
Film,bir matematik dahisi olan John Nash'in hayat öyküsünü anlatmaktadır.John oldukça iyi bir şifre çözme yeteneğine sahiptir ve bu yetenek onun hayatında bazı şeylere sebep olur.Bu şeylerden birisi de şizofrenidir.Hayatını bu şizofreni hastalığı yüzünden dahilik ile delilik arasında yaşayan John daha sonra bu hastalıktan kurtulamayacağını anlaması üzerine şizofreniliği kabullenir.Ve yıllar sonra da matematik dahiliği sayesinde Nobel Ödülü almayı başarır.Benim oldukça beğendiğim bir filmdi.Özellikle filmin sonlarına doğru olan dram sahneleri oldukça iyiydi diyebilirim.Bence herkes mutlaka izlemeli.Bu filmin IMDb puanına gelecek olursa almış olduğu puan 8.1'dir.






                           Umarım faydalı bir paylaşım olmuştur.Yorumlarınızı bekliyorum.

8 yorum:

  1. Yani olmuş tabi. Hepsi de güzel filmler. Daha da varsa alabilirim. İzlemediklerim olursa içlerinde tabi daha da sevinirim :)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Beğenmene sevindim gerçekten.İstersen birkaç tane daha söyleyebilirim.Dram tarzında Esaretin Bedeli ve Yeşil Yol,romantik tarzda Aşkın 500 Günü ve 50 İlk Öpücük gibi filmleri izleyebilirsin. :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini izledim :)) biraz film manyağıyımdır da izlemediğim kaldı mı diye sana sormuştum :D

    YanıtlaSil
  4. Hmm anladım.Benimde aklıma başka gelmedi ama eğer gelirse tekrardan yazarım :)

    YanıtlaSil
  5. 3'te 2 tamamdır.
    Bir "Listen to Your Heart" kalmış.
    He bir de o zaman ben size ölümcül bir dram, ağlamaktan mahvolacağınız bir cinsi vahşet, ruhsal çöküntüye kapı açan bir film söyleyeyim. "The Stoning Of Soraya" - Bu filmi tavsiye ederek "acımasız" sıfatını alıyorum üzerime, o kadar diyorum yanii...... -

    He bir de merak ettim, tamam "mai" "mavi" demek de, "Mai Kalem" acaba Halit Ziya Uşaklıgil'in "Mai ve Siyah"ından mı gelme?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film önerin için teşekkürler en kısa zamanda izlemeye çalışacağım. Bu arada doğru tahmin Mai ve Siyah'tan gelme bu isim. Aslına bakarsan şöyle oldu blog için ilk bulduğum isim Mavi Kalem di ama sanırım bu ismi başkası kullandığı için blogger kabul etmedi. Bende düşündüm bu maviye en yakın ne olabilir diye sonra aklıma bir zamanlar okuduğum Mai ve Siyah geldi ve bemde.neden olmasın dedim. Ve blogumun isminide böyle yapmaya karar verdim. :)

      Sil
  6. Zindan Adası derim bende :)
    Tercihler güzel

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers