4 Ağustos 2016 Perşembe

Poseidon Varisi | Anna Banks

" Canlı karakterler, cesur bir komedi ve karşı konulamaz bir aşk ile örülmüş, alışılmışın dışında bir hikaye. -Marissa Mayer "

Kitap: Poseidon Varisi
Yazar: Anna Banks
Yayınevi: Dex Yayınları
Sayfa Sayısı: 348
Tür: Fantastik
Hayatının aşkından vazgeçebilir misin?
Emma ile tanışana kadar, herhangi birini öpmek aklının ucundan bile geçmemişti. Son zamanlarda ise, dudaklarında onun dudaklarını hissetmekten başka bir şey düşünemiyordu.Galen, balıklarla iletişim kurabilen bir kızı bulmak için karaya gönderilmiş bir Syrena prensiydi. Emma ile tanıştığında aralarında ikisini de sarsan, güçlü bir çekim oluştu. Aradığı kız o olabilir miydi?
Onunla vakit geçirdikçe, Galen aradığı kızın o olduğunu anlamıştı. Ama onun yeteneklerinin farkına varmasını sağlayabilecek miydi? Ve de en önemlisi, ona karşı hislerini bastırabilecek miydi? Emma krallığının anahtarı olabilirdi ama kalbinin anahtarı olması mümkün değildi.

-Yorum- 
Herkese merhaba! Yeni bir kitap yorumu, yeni bir Kitap Canavarları Blog Turu. Uzun zamandır blog turu düzenlemiyorduk, bunun sebebi de iyi bir kitaba tur yapmak istememiz ve daha önceden turunu aldığımız kitapların yayın tarihlerini beklememizdi. Dex Yayınları'ndan çıkan Poseidon Varisi kitabı da yaklaşık bir sene önce çıkacağını duyunca blog tur düzenlemek için yayıneviyle anlaştığımız ve oldukça uzun bir süre de çıkmasını beklediğimiz bir kitaptı zaten. Ve sonunda kitap çıktı, üstelik ciltli bir baskıyla ve Dex Yayınları'nın bir süredir çıkardığı kitapların sayfa kalitesinden biraz daha iyi bir kalite ile.

Ve bir de türkçe baskısında kitabın orjinal kapağı kullanıldı. Yani kitabın göze çarpması ve okumak için merak uyandırması için tüm şartlar vardı diyebilirim. Benim kitabı bitirdiğimde kafamda kitaba dair oluşan ilk şeyler kitabın akıcı ve kolay okunulabilir olması ve komik oluşuydu. O yüzden okurken de keyif aldım zaten kitaptan.

Kitabı konusu kısaca Emma adındaki bir kızın farkında olmadığı güçlerini yaz tatili sırasında korkunç bir kaza sonucunda öğrenmesi ve Syrenalılar adındaki deniz halkının prensi olan Gallen ile tanışmasını işliyor. Daha sonra bir yandan kendi güçlerinin farkına varıyor bir yandan da Gallen ile arasındaki ilişki gelişmeye başlıyor. Kitap çok uzun değil, yaklaşık 350 sayfa kadar bir uzunlukta. O yüzden de kitabın konusundan bu kadar bahsetmem yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Kitabın akıcı olduğundan ve komedi unsurlarının olduğundan bahsetmiştim yukarıda. Bu komik diyalogların olduğu kısımları okurken çok eğlendim ben. Ve bazı kısımlarda da Emma'nın söylediği bu komik şeyler gerçek hayatta neden benim aklıma gelmiyor acaba diye kendi kendime sordum :D

Her neyse ben sevdim gerçekten kitabı. Hem konusu gereği bu yaz aylarında okumak için oldukça uygun bir kitap, hem de gerek akıcı olması gerek de Dex Yayınları'nın ciltli olarak çıkan bir kitabı olmasından dolayı okurken keyif alacağınızı düşünüyorum sizin de. Umarım beğenirsiniz, şimdilik benden bu kadar. Birkaç hafta sonra yeni blog turumuzda görüşmek üzere - hangi yayınevi ya da hangi kitap olduğunu öğrenmek için facebook hesabımızı takip edebilirsiniz.- kendinize iyi bakın! :)



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers