20 Nisan 2013 Cumartesi

#Cumartesi İlk 10: En Çok Beğendiğiniz Kitap Kapakları


Sihirli Kitap'n başlatmış olduğu ''Cumartesi İlk 10'' etkiliğine bende katılmak istedim.Bu etkinlikte her cumartesi farklı ''en'' lerden oluşan başlıklar altında en çok beğendiğimiz ilk 10 şeyi sıralıyoruz.Bu hafta ise ''en çok beğendiğimiz kitap kapakları'' başlığı altında ilk 10'umuzu paylaşıyoruz.Daha fazla bilgi için tıklayınız!

Lafı fazla uzatmadan benim en çok beğendiğim fantastik ağırlıklı olan kitap kapaklarına bir göz atalım:



1-Jennifer L. Armentrout-Apollyon

2-N.K.Jemisin-Broken Kingdoms

3-Veronica Roth-Insurgent

4-Lissa Price-Başlayanlar

5-Jennifer L. Armentrout-Safkan

6-Laini Taylor-Duman ve Kemiğin Kızı

7-Karen Marie Moning-Karanlık Ateş

8-Rick Riordan-Yılanın Gölgesi

9-Barış Müstehcaplıoğlu-Şamanlar Diyarı

10-N.K.Jemisin-Yüz Bin Krallık

3 yorum:

  1. 9'u bende yazacaktım bak, unutmuşum. :D 4(Y)

    YanıtlaSil
  2. duman ve kemiğin kızı harikaymış yeni gördüm onu ben süper seçimler

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers