12 Ocak 2013 Cumartesi

Hangisini Okumalı?

Evet sizden bir konu hakkında fikir almak istedim.Sizce aşağıdaki kitaplardan hangisini ilk önce okumalıyım?En çok beğendiğiniz hangisiydi?Bu kitapları blogun sağ üst köşesinden oylama ile belirleyebilirsiniz.İşte oylanacak kitaplar:

Eğer kitap hakkında görüşlerinizi veya beğendiğiniz kısımları anlatmak isterseniz bu paylaşımın altına yorum yazabilirsiniz.Şimdiden teşekkür ederim.Evet başlayın bakalım oylamaya ;)
(Not:Oylamak için son gün 23.01.2013)

OYLAMA BİTMİŞTİR!

7 yorum:

  1. Hepsini de okudum. Çok sevdiğim kitaplar, o yüzden karar veremiyorum. Bence ipucu ver; seçim yapmak çok zor. :) Mesela klasik fantezi mi istiyorsun yoksa distopya mı? Ya da daha genç kitabı olsun mu istiyorsun yoksa tamamen orijinal mi? Ona göre oy vereceğim. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben aslında biraz genç yetişkin tarzı biraz distopya tarzı bir kitap istiyorum. Ama eminim ki bu dört kitapta farklı tarzlarıyla harikadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman oyum Uyumsuz'dan yana olacak. Henüz çıkmadan okumuştum ama hâlâ sahneleri aklımda. Her önüme gelene de öneriyorum ama hem aksiyon hem de distopik açıdan doyurucu bir kitap.
      Diğerlerinden de Yüz Bin Krallık'ı bir an önce okumalısın. Aşırı orijinal ve etkileyici bir kurgusu var. Bence 2. sıraya onu yaz. ;)

      Sil
    2. Yorumun için teşekkürler bunları dikkate alacağım.Aslına bakarsan benim aklımda Uyumsuz vardı ama yinede bir oylamak yapmak istedim. Bakalım diğer okurlar hangi kitapları seçecekler. Tekrardan tavsiyen için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. 4 kitapta kolay okunabilecek, sıkmayacak kitaplar. Bence istediğin birinden hemen başla, özellikle Melez insanı hemen içine alan ve Yunan Mitolojisinden hoşlanıyorsan sevebileceğin bir kitap.

    YanıtlaSil
  4. Önerin için sağol.Özellikle Percy Jackson gibi bir seride Yunan mitolojisini sevdikten sonra Melez de çok cazip gelmeye başladı doğrusu ;)

    YanıtlaSil
  5. bence en guzeli Melez.Bilemedim de oyle sanirim:)

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers