23 Ocak 2013 Çarşamba

3 Idiots | 3 Aptal

-3 Idiots-
Bu filmi nasıl anlatacağımı gerçekten bilmiyorum.Ben böylesine harika ve mükemmel bir filmi neden daha önce izlemedim diye defalarca sordum kendimi filmi izledikten sonra.Çünkü film öylesine eğlenceli bir film ki izlerken hiçbir zaman sıkılmıyorsunuz.Eğlencenin yanında yer yer drama da yer veren film benim şuan en çok beğendiğim filmler listesinde 1 numara oldu bile.Bu kadar övgüden sonra filmi konusuna gelelim.

3 Idiots 2009 yapımı bir Bollywood filmidir.Film,Hindistandaki en iyi mühendislik okulunda eğitim gören 3 kişinin üniversite ve yaşam öyküsünü anlatmaktadır.Ayrıca tüm bunların yanında eğitim sistemi de eleştirilmektedir.Bu üç arkadaştan biri olan gerçek ismiyle Aamir Khan bir mühendislik dahisi diyebiliriz.Ama bu dahiliğini sürekli ders çalışarak değilde her zaman bir şeyler öğrenme çabasıyla ve bunu da komik eğlenceli bir şekilde yapan bir karakterdir.Öyleki bu karakter diğer iki arkadaşının hayatlarını oldukça önemli bir şekilde etkileyecek olan birisidir.

Lafı daha fazla uzatmamak gerekir.Film ortada.Hindistan'da tüm zamanların en iyi gişe rekortmeni olan bu filmi kesinlikle izlenizi tavsiye ederim.Filmin IMDb puanı: 8.3

''Kalbimize bir bak,koca bir korkak.Kalbini aptal yerine koy.Eğer büyük bir sorunun olursa kalbine deki 'Sorun yok tatlım,her şey yolunda.Her şey güzel olacak.''



7 yorum:

  1. Hint filmlerini çok sevmezdim ama kesinlikle bu film tabularımı yıktı diyebilirim.Bir mühendislik öğrencisi olarak :))

    YanıtlaSil
  2. All iz well :) Amir Khan hayranı olarak bütün filmlerini izledim. Ben de 3 İdiots'u birinci sıraya koyarım. Sonra Taare Zameen Par ve Ghajini.
    Bir de yönetmenini ve senaristini tam hatırlamıyorum ama Black film ilk izlediğim Hint filmlerinden biri onu da tavsiye ederim. İzlemediyseniz.

    YanıtlaSil
  3. Bencede harika bir filmdi. :)

    YanıtlaSil
  4. Anarschi,3 idiots'u izledikten sonra benimde aklımdan Amir Khan'ın diğer filmlerini izlemek geçmişti doğrusu.Bu önerilerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. severek izlediğim bir film. Yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım. İzlemeli ve izletmeli. Anarschi nin tavsiyelerine katılıyorum. Amir khandan Taare zameen par ve ghajini yi de tavsiye ederim. Black ve udan'ı da muhakkak izleyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ve önerilerin için teşekkür ederim. En kısa zamanda diğer filmlerini de izlemeye çalışacağım. :)

      Sil
  6. merhaba mimlendiniz http://fgofilmdizianime.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers