13 Ağustos 2012 Pazartesi

Haftanın Şarkısı

-HAFTANIN ŞARKISI-
Neredeyse her gün müzik dinlediğim için geçenlerde bu konu hakkında aklıma bir fikir geldi.Neden bu dinlediğim ve hoşlandığım müziklere blogumda da bir köşe hazırlamıyorum diye?Sonra bu fikir üzerinde iyice düşündüm ve her haftanın ilk günü yayınlayacağım bir 'Haftanın Şarkısı' köşesi yapmaya karar verdim.Böylece sizde benim ne tarz müzikler dinlediğimi ya da kendinize buradan sevebileceğiniz şarkılar veya şarkıcılar bulabileceksiniz.Lafı fazla uzanmamak gerekirse blogumun sağ köşesinde her haftanın ilk günü yeni şarkılar bulacaksınız,eğer isterseniz resimin üzerine tıklayarak bunları dinleyip iyi bir vakit geçirebilirsiniz diye umut ediyorum. (NOT:Her hafta böyle bir başlık açmayacağım.Pazartesi günleri blogumun sağ köşesinde 'Haftanın Şarkısı' kısmından yeni şarkılara bakabilirsiniz.)

Haftanın ilk şarkısına gelecek olursak;benimde beğenerek dinlediğim ve bu aralar yeni yeni dinlemeye başladığım bir şarkıcı ve onun slow tarzı şarkısıyla başlamak istedim.Umarım beğenirsiniz.Görüşlerinizi yorum yazarak bildirebilirsiniz.İşte haftanın ilk şarkısı;

                 #1 Lana Del Rey-Born To Die







0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers