6 Ağustos 2012 Pazartesi

''O''-Stephen King

''O''-Stephen King
Orjinal Tanıtım:
Yıllar önce çocukluk kabuslarına giren ''O'' tüm kötülükleriyle geri dönmüştü.''O'' nu yok etmeleri için korkularını yenmeleri ve birlikte hareket etmeleri gerekiyordu.Ama bu hiç de kolay değildi,çünkü ''O'' şeytanın kendisiydi...

Benim Yorumum:
Kitap,Derry adında bir kasabada yaşanan cinayetlerle başlıyor.Ana konusunda ise Derry adında ki bu kentte palyaço kılığındaki bir yaratığın küçük çocukları öldürmesi ve o yıllarda Derry’de yaşayan bir grup çocuğun anıları anlatılıyor.O yıllarda palyaço,bu çocukları da öldürmek istiyor ve çocuklar ile palyaço arasında yaşananlar mücadele anlatılmaya çalışılıyor.Çocukların küçük yaşta bu yaratığı öldürmek için vermiş oldukları yemin,yıllar sonra hepsinin tekrar bir araya gelmesine ve tekrar bu yaratıkla savaşmalarına neden oluyor.Sonunu ise King bana göre mutlu ve huzurlu bi son diyebilceğimiz bir şekilde bitirmiş açıkçası.Yani genel olarak güzel bir kitap diyebilirim.Stephen King hayranlarının okuması gereken bir kitap diye düşünüyorum.

2 yorum:

  1. King'in yeri de çok ayrıdır bak bende:)Bu kitabı çok sevmiştim.Palyaçolara karşı antipatim oldu bu kitapdan sonra:)

    YanıtlaSil
  2. Ahh evet,bende okuduktan sonra artık palyaçolara karşı ayrı bir gözle bakar oldum doğrusu. :)

    YanıtlaSil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers