28 Aralık 2013 Cumartesi

Yeni yılda yeni bir başlangıç!

Blogumu takip edenler uzun süredir tur dışında doğru düzgün kitap yorumu paylaşamadığımı haliyle de kitap okuyamağımı fark etmişlerdir.Malum araya sınavlar girdi,yeni yıl yaklaşırken biraz tatil yapıldı derken blog iyice boşlandı.Ama hazır yeni yılda yaklaşmışken bazı kararlar almakta fayda var dedim kendime.Bu kararların en önemlisi de daha fazla kitap okuyup oldukça fazla yorum paylaşmak.Hatta bunun için yılbaşından sonra hangi kitapları okuyacağıma bile karar verdim.Bakalım o kitaplar nelermiş:



*Apollyon-Jennifer L.Armentrout: Biliyorum kitap çıkalı çoook uzun zaman oldu ama ben yine araya başka kitaplar falan girdi derken severek takip ettiğim bu serinin merakla beklediğim kitabını okuma fırsatını yakalayamadım bir türlü.Ama 2014 kitap listemde en başta artık kendisi. :)


*Kuralsız-Veronica Roth: Yine çıkalı bir hayli zaman olan ve benim yine kaçırdığım bir
kitap.Uyumsuz kitabını oldukça beğenerek okumuştum.Hatta filmini de büyük merakla bekliyorum.Bakalım serinin ikinci kitabında neler olacak.Her ne kadar blogger arkadaşların yorumlarından kitabın güzel olduğunu okuduysam da kendim okumak için sabırsızlanıyorum.

*JOHN GREEEEEEN: Evet bloggerlar arasında fırtına gibi esen bir yazar.Aynı Yıldızın Altında kitabı ile daha çok ülkemizde tanınan -yakında filmi de çıkıyor- yazarın ayrıca Kağıttan Kentler ve Alaska'nın Peşinde kitaplarını da alıp bu 3 kitabı ardı ardına okumayı istiyorum.

Şimdilik listem bu kadar bunlar bittikten sonra -tabi inşallah sorunsuz bir şekilde bitirebilirim hepsini- yeni kitaplarla devam edeceğim.
Hazır yeni yıl planları demişken blogla ilgili kitap yorumları dışında da bazı şeyler yapmak istiyorum.İlk olarak tabiki yeni bir temaaaa :D Ama şu da var ki tema ayarlamaktan zerre kadar anlamam -_- Şuan kullandığım bile hazır bir tema.Artık ya yine hazır ama güzel bir tema bulacağım ya da şuanki hali ile kalacak.
Evet işte yeni yılda yapmak istediklerim kısaca böyle.Yani sözün özü bu yılda blogla daha fazla ilgilenip,daha fazla kitap okuyarak sizi kitap yorumlarımla boğmak gibi bir niyetim var. :D Şimdilik bu kadar.Herkesin yeni yılı kutlu olsun!


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers