7 Temmuz 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişi #1


Elimde okumam gereken birkaç kitap olmasına rağmen yeni bir kitap alışverişi yaptım.Bu alışverişi yapmaya karar vermemin başlıca nedeni de D&R'daki indirim fırsatımdan yararlanmak istememdi.İndirim kapsamında Dex ve Doğan Kitap yayınlarının çoğu kitabı 5 TL gibi bir fiyat ile satışa sunulmuştu.Ben de fırsat bu fırsat dedim ve sipariş verdim.Bu sayede de Dex kitaplarımı yavaş yavaş tamamlamak adına bir adım atmış oldum ;)

Verdiğim siparişte 3 adet Dex,1 adet ise Doğan Kitap yayınlarından kitap satın aldım.En alttaki Epsilon kitabı ise Kitap Canavarları Blog Tur'umuzun gelecek blog tur kitabı. Şuan okuduğum kitap bitince yavaş yavaş bunlara başlayacağım.Uzun lafın kısası şu kitapları satın aldım:

DEX
-Yaratık Avcısı
-Yüz Bin Krallık
-Parçalanmış Krallıklar

DOĞAN KİTAP
-Boş Koltuk

EPSİLON
-Kara Cadı

Peki siz neler okuyorsunuz?

2 yorum:

  1. Kara Cadı bir bana gelmedi heralde ;( Miras Üçlemesini ben de merak ediyordum yorumunu bekliyor olacağım, iyi okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir gelir :D Miras Üçlemesi'ni tavsiye üzerine aldım,seveceğim gibime geliyor,bakalım :) Teşekkürler bu arada :D

      Sil

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers