8 Şubat 2014 Cumartesi

Muhteşem Türkçe Kitap Kapakları

Blogla ile bu aralar çok fazla ilgilenemediğim farkındayım.Ve bugünlerde tur kitapları dışında doğru düzgün kitapta okuyamıyorum.Bu yüzden blogta kitap yorumu da paylaşamıyorum.Bende blogu iyice boşlamamak için madem çok fazla kitap yorumu paylaşamıyorum o zaman biraz etkinlik tarzı bir şeyler yapayımda blog iyice boşlanması dedim.Ve aklıma güzel bir fikir geldi.Genel olarak yeni çıkan ya da daha önceden çıkmış,oldukça havalı kapak tasarımlarına sahip kitapları belirlemek istiyorum.Daha önceden buna benzer bir şeyi facebook sayfam üzerinden yapıyordum.Ama orada genellikle yurtdışında çıkan kitapların orjinal kapaklarını göz önüne alıyordum.Bu sefer ise ülkemizde çıkmış olan ve kapak tasarımları ile göz alan türkçe kitaplara blogumda yer vermek istedim.

Kısacası gözüme kestirdiğim kitapları ara ara ''Mutheşem Türkçe Kitap Kapakları'' adı altında bu etkinlik kapsamında paylaşmaya çalışacağım.Sizinde bu tarz kitaplar için önerileriniz varsa bana haber verebilirsiniz.
Çok fazla uzattım farkındayım.O zaman hadi başlayalım.

-İlk kitabımızı genel olarak çıkardığı kapakların tasarımları ile okuyuculardan tam puan alabilen bir yayınevinden.Hangi yayınevinden bahsettiğimi anlamışsınızdır herhalde.Tabi ki Dex Yayınları :D Henüz matbaada olan ve yakın zamanda çıkaracak olan ''Bir Sır Saklı İçimde'' kitabının kapak tasarımı bugünlerde en fazla ilgi gören kapak diyebilirim.Dex kitabı orjinal kapağı ile çıkacak ve Esen Abla'nın dediğine göre 1-2 haftaya satışa sunulacakmış.

-Bir diğer seçtiğim kitap ise yeni sayılabilecek ve oldukça iyi kitaplarla gelen bir yayınevi.Parodi Yayınları.Parodi deyince büyük ihtimalle kafanızda hangi kitaptan bahsettiğimi canlandırmışsınızdır.Evet doğru tahmin ;) Kitabımız ''Derin Sularla Şeytan Arasında'' yine orjinal kapak tasarımı kullanılan ve ''ciltli'' çıkacak bir kitap.


-Son olarak seçtiğim kitap ise Pegasus Yayınları'ndan son dönemde çıkmış olan ''Demir Kral'' kitabı.Oldukça hoş ve renkli bir kapağa sahip.

Şimdilik bu kadar kapak tasarımı yeter.Çok fazla kitabı birden paylaşmak istemiyorum :D Daha sonra tekrar böyle bir paylaşımla karşınızda olmaya çalışacağım. :)



2 yorum:

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers